محصولات برند لایکو

 آشنایی با برند و محصولات‌ لایکو

با توجه به تنوع و فراوانی برندها در بازار، انتخاب و خرید از یک برند معتبر کالای خواب (روتختی، لحاف و تشک) نسبتا طاقت فرسا و دشوار خواهد بود. این کار زمانی خیلی سخت‌تر می‌گردد که قصد خرید محصولی را دارید که آن محصول گران قیمت بوده و یا عمر طولانی داشته باشد. برند لایکو جزء بهترین برندهایی است که توانسته در بازار رقابتی کالای خواب به خوبی گوی سبقت را از دیگر برندها برباید و خود را جزء مطرح‌ترین‌ها معرفی کند.

در این مطلب قصد داریم به معرفی برند لایکو و محصولات مخصوص به آن، همچنین خصوصیات مورد نظرش بپردازیم. امیدواریم که مفید واقع گردد.

لایکو

برند لایکو لحاف و روتختی

معرفی برند لایکو

لایکو یکی از برندهای معتبر در زمینه کالای خواب است که محصولات با کیفیتی را عرضه می‌نماید. این برند اصیل و قدیمی در سال ۱۳۵۵ شروع به فعالیت کرد، ولی حدود چند سالی است که بین افراد جا افتاده است. مطمئناً شما نام برند لایکو را به کرات شنیده‌اید، اگر به دنبال خرید کالای خواب با کیفیت هستید، خرید از این برند به شما پیشنهاد می‌گردد. برخی از محصولات مهم این کمپانی شامل: لحاف، بالش، تشک، رو تختی، پتو و غیره می‌باشد. در کل می‌توان گفت این برند جزء برندهای مطرح در کشور به شمار می‌آید.

محصولات لایکو

کالای خواب لایکو

محصولات عرضه شده توسط برند لایکو

با توجه به اینکه در هر برند محصولات فراوان جهت عرضه وجود دارد، برند لایکو هم از این قاعده مستثنا نبوده و کالاهای خواب و محصولات بی‌نظیری را در خدمت مصرف کنندگان قرار می‌دهد. در این قسمت قصد داریم با انواع آنها آشنا شویم.

لحاف برند لایکو

لحاف‌های لایکو اصولاً به دسته‌های مختلف سفید ساده، لحاف‌های چهار فصل، دوقلو و لحاف‌هایی که پارچه بر روی الیاف به وسیله دستگاه‌های فوق مدرن و صنعتی دوخته شده تقسیم می‌شوند.

روتختی

لحاف سفید ساده

لحاف‌های ساده به صورت خام و یا داخل ملافه با کاورهایی می‌باشند که این نوع لحاف‌ها در ست‌های کامل لایکو به صورت سرویس‌های ۵ تکه یه نفره و ۷ تکه دو نفره به فروش می‌رسند. این لحاف‌ها گرمابخشی فوق العاده‌ای را ارائه داده و در چهار گوشه خود دارای بندهایی بوده که در صورت تهیه ملافه، کاورهای لایکو داخل کاورها هم بند داشته که با متصل کردن و گره زدن ثابت نگه داشته می‌شوند.

لحاف‌های لایکو دوقلو چهار فصل

این لحاف‌ها در رنگ‌های سفید بوده و از دو لحاظ با ضخامت کم تشکیل می‌شوند که توسط بندی در چهار طرف کالا قرار گرفته و به هم متصل می‌شوند. خریداران این کالا قادرند تا در فصل‌های گرمتر این دو را از هم جدا کرده و به عنوان دو لحاف از آن بهره ببرند. البته این نکته لازم به ذکر است هنگامی که این دو لحاف به هم متصل می‌شوند، ضخامت بیشتری از لحاف‌های سفید ساده دارند.

لحاف‌های لایکو دوخته شده با پارچه

این دسته از لحاف‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌گردند و قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارند. برند لایکو با داشتن جدیدترین و مجهزترین دستگاه، اتکا به تجربه ۴۰ ساله خود از بدو تاسیس تاکنون بهترین لحاف‌ها را در کنار الیاف درجه یک به کار می‌برد.

ست ملافه لایکو

ملافه‌های دوخته شده توسط لایکو با توجه به کارایی‌شان به سه دسته کاور لحاف، ملافه تشک و ملافه رو انداز دسته‌بندی می‌شوند که در ادامه به توضیحات هر کدام می‌پردازیم.

ملافه و کاور لحاف لایکو

ملافه‌ها جزء دسته‌ی لحاف کاور به شمار می‌آیند که لحاف در داخل آن قرار گرفته و به صورت زیپ‌دار ملافه بر روی لحاف کشیده می‌گردد. لحاف‌های قرار گرفته در داخل ملافه هر طرحی را می‌تواند شامل شود. از مزایای این نوع ملافه‌ها می‌توان به سبک‌تر بودن آن نسبت به لحاف و در نتیجه شستشوی راحت‌تر ملافه کاور اشاره نمود. کالای خواب فروشان به عنوان نمایندگی پخش و عرضه محصولات لایکو توانسته بهترین ملافه‌های کاور لحاف را از این برند در اختیار شما سروران قرار دهد.

ملافه تشک لایکو

این محصول ملافه‌هایی را شامل می‌گردد که به صورت کشدار دوخته شده و دور تا دور تشک را در بر می‌گیرند و به صورت استاندارد تا قطر تشک‌های ۳۰ سانتی‌متری را پوشش می‌دهند. از مزایای این ملافه می‌توان به عدم بیرون زدگی ملافه از تشک در اثر جابجایی فرد روی تخت استفاده و قرار دادن راحت اینگونه ملاف‌ها بر روی تخت اشاره نمود.

بالش و رویه بالش‌های لایکو

به جرات می‌توان گفت یکی از برندهای معتبر در تولید بالش در کشور برند لایکو بوده که نامی آشنا برای تمام خریداران است. لایکو به طور کلی بالش‌های خود را در ۴ دسته بالش‌های الیاف، پر، پر و الیاف و بالش‌های طبی تقسیم بندی می‌کند که در ادامه با آنها آشنا می‌شویم.

بالش

بالش الیاف لایکو

بالش‌هایی که از الیاف هستند، اصولاً از الیاف بال فایبر می‌باشند که این الیاف از الیاف معمولی انعطاف پذیرتر  و برگشت پذیرتر هستند و راحت و سبک و می‌باشند. از همه مهمتر آنکه خاصیت ضد حساسیتی دارند.

بالش پر لایکو

بالش‌های پر از برند لایکو اصولاً از پر خالص و یا بالشی مخلوط از پر و الیاف تشکیل می‌شوند. پرهای استفاده شده در این نوع بالش‌ها از نوع پر مرغی فراوری شده و کاملاً شسته شده و بهداشتی هستند. همچنین با دستگاه‌های مدرن، نوک گیری جهت عدم تیز بودن پر صورت می‌گیرد.

بالش‌های طبی

شاید هرگاه نام بالش‌های طبی به میان بیاید، خریدران مخصوص به آن در صف اول خرید قرار گیرند. این گونه بالش‌ها توسط شرکت لایکو تولید شده و دارای مموری فوم‌هایی بوده که کاملاً از گردن درد و آرتروز جلوگیری می‌کنند. از نظر حجمی هم این بالش‌ها به بالش‌های حجیم، بالش‌های استلا و بالش‌های دارای قوس در مکان قرار گرفتن سر تقسیم بندی می‌گردند.

مموری فوم

روتختی

روتختی لایکو یک روکش تزیینی برای پوشاندن تخت است که بسیار سبک وزن است و به تنهایی در هوای گرم استفاده می‌گردد. روتختی‌ها در طرح‌های متنوع و با کیفیت و جنس مرغوب دسته‌بندی می‌شوند. روتختی‌های لایکو از لحاظ ساخت به دو نوع پنبه دوزی و ژاکارد عرضه می‌گردند. رو تختی پنبه دوزی دارای رویه پارچه‌ای و پنبه‌ای با دوخت‌های خاص شبکه روی آن است. روتختی ژاکارد دارای رویه پارچه بافت‌دار با پترن‌های متنوع می‌باشد. این محصول قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را هم دارد.

سرویس نوزاد و کودک لایکو

به دلیل اهمیت خواب بر رشد و تکامل بدن کودکان و نوزادان، برند لایکو تلاش کرده تا انواع سرویس خواب مخصوص به آنها را مهیا کند. با توجه به لباس و حساسیت پوست کودک، سرویس خواب آنها از پارچه‌های پنبه ضد حساسیت و با کیفیت تولید می‌گردد. از آنجایی که بیشترین زمان خواب کودکان ماه‌های اولیه پس از تولد است، بنابراین اطمینان از شرایط مناسب سرویس خواب برای والدین اهمیت فراوانی دارد. پس انتخاب از این برند می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

ست‌های سرویس نوزاد و کودک لایکو دارای تشک بچه گانه، ملافه‌ها و بالش‌های مخصوص هستند.

لحاف کودک

کوسن‌های تزیینی لایکو

کوسن از وسایل تزیینی خانه است که به زیبایی، خانه و مبلمان حتی تخت کمک فراوانی می‌کند. این کوسن‌ها در انواع مختلف مربعی، مستطیلی، پاپیونی و ست کوسن هستند. کوسن‌های ساخته شده از برند لایکو دارای زیپ بوده و با باز کردن زیپ، قابلیت شستشوی راحت و آسان برای شما فراهم می‌گردد.

حوله‌های تن‌پوش بزرگسال

در میان تمام محصولات عرضه شده از برند لایکو، قطعاً از وجود حوله‌های تن پوش بزرگسال نمی‌توان غافل شد. علاوه بر حوله تن‌پوش بزرگسال، برند لایکو حوله‌های نوزاد و کودک را هم عرضه می‌کند. حوله‌های تولید شده از این برند به دلیل نوع عملکردی که دارد، بعد از حمام برای جذب رطوبت بسیار مطلوب هستند. جنس آنها اصولاً از نخ پنبه است و قابلیت شست و شو با دست و ماشین لباسشویی را هم دارند.

دیگر محصولات ارائه شده از برند لایکو

علاوه بر محصولات پیشین، لایکو در عرضه سرویس‌های آشپزخانه، ساک‌های دستی و محصولات دیگر همانند حوله‌های حمامی تک، حوله‌های دستی، اکسسوری‌های حمام و حوله‌های استخری پتو خوش درخشیده است. در یک کلام می‌توان گفت این برند یک برند جامع و کامل در عرضه کالای خواب در ایران به حساب می‌آید.

تشک فروشان، منحصر به فردترین  نمایندگی کالای خواب لایکو در تهران

ذکر این نکته لازم است که داشتن یک خرید خوب، اطلاعات و شناخت کافی درمورد برند را می‌طلبد. ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که محصولات لایکو را از کجا بخریم و چگونه به نمایندگی‌ها اعتماد کنیم؟ برند لایکو دارای نمایندگی‌های بسیاری در سراسر کشور می‌باشد، اما نمایندگی فروشان در تهران تمام محصولات این برند را تحت نظارت لایکو در اختیار خریداران قرار می‌دهد. بسیاری از افراد نگران این موضوع هستند که کالاهای تقلبی را به جای اصل خریداری کنند اما باید نوید آن را بدهیم که نمایندگی فروشان تمام کالاهای اصل و اورجینال از این برند را عرضه می‌کند.

کالای خواب فروشان

 ویژگی‌های برتر محصولات برند لایکو

وجود یک سری مشخصات و ویژگی‌ها در محصولات برند لایکو موجب شده تا این محصولات به عنوان متمایزترین شناخته شوند که در ادامه به معرفی این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد

در مورد استفاده لایکو از مواد اولیه باکیفیت و استاندارد باید بگوییم این برند برای تولید محصولات خود مواد اولیه را با دقت و سخت‌گیری فراوانی انتخاب می‌کند. به عنوان مثال برای تولید بالش و روتختی، از پنبه و پر مرغ ارگانیک و با کیفیت استفاده می‌نماید. همچنین ملحفه و پتوها از جنس نخ‌های طبیعی و ضد حساسیت هستند. از اسفنج‌ها و فنرهای استاندارد و مرغوب برای تولید انواع تشک استفاده می‌کند. در مجموع لایکو با تکیه بر مواد اولیه طبیعی و کیفی توانسته است به عنوان بازار کالای خواب موفق ظاهر گردد.

طراحی زیبا و مدرن محصولات

در مورد طراحی مدرن و زیبای محصولات لایکو باید گفت که طرح‌های متنوع اتاق خواب با الهام از طرح‌های مدرن اروپایی را برای شما فراهم می‌آورد. همچنین با استفاده از رنگ‌های شاد و ترکیبات جدید در ملحفه و بالش، توانسته این محصول را خیلی خاص جلوه دهد. به طور کلی خلاقیت و نوآوری در طراحی از ویژگی‌های بارز محصولات لایکو است که منجر به جذابیت بیشتر آنها شده است.

قیمت مناسب نسبت به کیفیت محصولات

در مورد قیمت محصولات لایکو نسبت به کیفیت آنها باید بگوییم این برند معمولاً قیمتی متعادل و متناسب با کیفیت کالا تعیین می‌نماید. دلایل اصلی آن هم تولید انبوه و بهره‌مندی از صرفه‌جویی در مقیاس، حذف واسطه و فروش مستقیم به مشتری، به کارگیری ماشین آلات پیشرفته در تولید و طراحی و هزینه یابی دقیق محصولات است.

ارائه خدمات پس از فروش مناسب

ارائه گارانتی معتبر برای محصولات در بازه زمانی مشخص از ویژگی‌های این برند به حساب می‌آید و محصولاتش به صورت وارداتی در ایران عرضه می‌گردد. ولی فروشندگان مجاز و وارد کنندگان این برند توسط نمایندگی‌های نظیر فروشان، ضمانتنامه و گارانتی مشخصی را برای حمایت از مشتریان ارائه می‌دهند.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.