روش تشخیص تشک رویال اصل

[vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

در این مقاله ضمن معرفی تشک رویال اصل میخواهیم به این موضوع بپردازیم که دلیل وجود تشک های متفرقه با نام تشک رویال چیست.

برای پاسخ به این سوال بسیار مهم که ذهن بسیاری از مشتریان تشک رویال را به خود مشغول نموده است باید این نکته را خاطر نشان شویم که کلمه رویال یک برند خاص نیست و این کلمه تنها واژه ای انگلیسی است که معنایی شاهانه، ملوکانه، سلطنتی و مواردی از این دست دارد.

بنابراین هر شرکتی هر محصول و تشکی را که تولید می‌کند میتواند صفت رویال به آن اختصاص دهد و اذعان داشته باشد که این تشک از مدل رویال هست و هیچ ایرادی به آن تولید کننده وارد نمیگردد.

اما مهم ترین قسمت این موضوع آن است که مصرف کنندگان عزیزی که سال های بسیار زیادی است از تشک رویال استفاده می نمایند و یا نام این برند معروف را شنیده اند با ید دقت داشته باشند که تشک های رویالی که از سال های قبل در ذهنشان بوده است آن دسته تشک هایی است که توسط شرکت تشک رویال تولید می گردد. و تنها تشک های رویالی که توسط شرکت تشک رویال تولید میشود دارای اعتبار و اصالتی است که در ذهن مشتریان است.

بنابراین قبل از خرید تشک باید توجه داشته باشید که تولید کننده تشک چه شرکتی است و تنها به نام تشک اکتفا نفرمایید.

زیرا ممکن است هر شرکتی با هر نامی اسم تشک خود را رویال نام گذاری کند و توجیح کند که منظور ما معنی رویال هست که برای این مدل خاص اختصاص داده ایم.

بنابراین گام اول این است که از اصالت تولید کننده که همان شرکت تشک رویال است اطمینان حاصل نماییم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

از کجا اصل بودن تشک رویال را تشخیص دهیم

شرکت تشک رویال از سال 1372 در ایران فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت با شماره ثبت 269093 در سازمان ثبت اسناد رسمی جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است.

لذا از مشتریان گرامی تقاضا داریم قبل از خرید حتما به آرم و لوگوی شرکت تشک رویال توجه نموده و فریب تولید کننندگان متفرقه را نخورند.

[/vc_column_text][vc_separator color=”blue”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”6268″ img_size=”full”][vc_text_separator title=”لوگوی تشک رویال”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”6274″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

از مهم ترین مشخصه های تشک رویال، استاندارد بودن آن است. شرکت رویال تمامی الزامات استانداردی را در بخش طراحی رعایت نموده است و با استفاده از علوم روز دنیا طرح های کاملا استاندارد و آزمایش شده را در تمامی انواع تشک های خود بکار گرفته است. همچنین در بخش سخت افزاری این شرکت بسیار قوی عمل کرده و ضمن استفاده از بهترین و به روز ترین دستگاه های حال حاضر دنیا آنها را در یک مجموعه کاملا تمیز همراه لحاظ نمودن نکات بهداشتی به کار گرفته است. در نتیجه محصول تولید شده در کارخانه تشک رویال یک محصول کاملا استاندارد است که علاوه بر کسب نشان ملی استاندارد در زمینه صادرات محصولات خود نیز بسیار موفق عمل کرده و توانسته است اعتماد مشتریان  بیرون مرز های کشورمان را نیز جلب کند.

[/vc_column_text][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

شرکت تشک رویال افتخار دارد حدود ربع قرن در خدمتت مشتریان خود بوده و بتواند در بازار رقابتی تتشک های متنوع اعتماد و رضایت خاصی در بین مشتریان این حوزه جلب کند.

باید خاطر نشان شد که محصولات تشک رویال در کارخانه ای بسیار وسیع و مدرنی که در استان تهران و محدوده شهرستان اسلامشهر واقع شده است به تولید انبوه می رسد و توسط نمایندگان فروش خود که همگی مورد تایید شرکت تشک رویال میباشند در سطح کشور عزیزمان به فروش میرسد.

[/vc_column_text][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”6248″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

تشک رویال با آرم اسب و با بهره گیری از بهترین و به روزترین فناوری ها خوابی همراه با آرامش و تضمین سلامتی را برای شما به ارمغان می آورد انواع تشک های رویال شامل فنری، طبی فنری، سوپر طبی و در سایزهای متفاوت وجود دارد نمونه های اصل این تشک دارای کد و هولوگرام درج شده بر روی تشک و ضمانت تعویض را دارند.

درباره تشک رویال اصل و تقلبی چه می دانید؟

آیا روش تشخیص تشک رویال اصل را می شناسید؟

آیا می دانید تشک رویال اصل با تقلبی چه تفاوت هایی دارد؟

برای افرادی که به خواب و کالای خواب خود اهمیت می دهند و می خواهند از بسیاری مشکلات عضلانی و استقامتی پیشگیری کنند انتخاب تشک مناسب از اولویت ها است. برای دستیابی به یک خواب آرام و لذت بخش تشک رویال قطعاً بهترین انتخاب می باشد. این تشک در انواع مدل ها و سایزها وجود دارد که انتخاب در نهایت با توجه به نیاز افراد است. در زیر بیشتر با انواع و ویژگی های این تشک آشنا می شویم.

[/vc_column_text][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

معرفی تشک رویال

یکی از برندهای محبوب در زمینه تولید کالای خواب، رویال می باشد. از مزیت های تشک های طبی و فنری رویال داشتن نشان استاندارد یا همان هولوگرام تشک رویال است. همچنین استفاده از بهترین مواد اولیه، دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته در چرخه ی تولید، استفاده از تکنولوژی و دانش به روز و نیروی کار متخصص از ویژگی های برتر شرکت تولیدی تشک رویال است. شرکت رویال علاوه بر تشک های فنر منفصل، فنری و اسفنجی کالا هایی دیگر نظیر محافظ تشک، تشک میهمان، روتختی، بالش و تخت با رویه پارچه تولید می کند.

 

[/vc_column_text][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_single_image image=”6719″ img_size=”medium”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”6251″ img_size=”medium” css_animation=”fadeIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تشک رویال اصل بیشتر بدانید

تشک رویال اصل ، با سال ها قدمت و کیفیت زیاد توانسته است جایگاه ویژه ای را در بین سایر کالاهای خواب کسب کند این برند همگام با تکنولوژی روز دنیا راحتی و آسایش را برای شما به ارمغان می آورد. تشک رویال در انواع سایزهای نوزاد، کودک، نوجوان و دو نفره با انواع سایزها تولید می شود. تمامی محصولات رویال دارای زیپ برای شستشو و دیدن مشتری برای اطمینان حاصل کردن از جنس و کیفیت کالا است. آرم تشک رویال به شکل اسب است که تداعی کننده ی قدرت، زیبایی همراه با کیفیت است. مرغوبیت تشک رویال را می توان از نوع پارچه، استحکام و بسته بندی و نحوه دوخت فهمید. پارچه های این تشک از الیاف طبیعی ساخته می شود و هیچ گونه حساسیت و آلرژی ایجاد نمی کند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”6249″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

همه چیز درباره مشخصات تشک رویال

از روش های تشخیص تشک رویال می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • یکی از مطمئن ترین راه ها برای تشخیص تشک رویال، خرید از مراکز معتبر و نمایندگی های فروش این محصول می باشد.
  • از محصولات مشابه با قیمت پایین می توان تشخیص داد که کالا به دلیل کیفیت پایین دارای قیمت پایینی هم است.
  • محصولات اصل دارای بارکد و هولوگرام هستند.
  • تشک های رویال اصل دارای سریال هستند که هر تشک سریال مختص به خود را دارد.
  • از دیگر راه های تشخیص تشک، استعلام از طریق سامانه این شرکت می باشد.
  • تمامی مدل های این محصول دارای گارانتی هستند و گارانتی بر روی تشک حک می شود و دیگر نیازی به داشتن کارت گارانتی نیست.
  • درج شدن استاندارد ملی و ثبت بر روی تشک
  • باید بر روی تشک فقط کلمه تشک رویال ثبت شده باشد و هیچ گونه پسوند و پیشوندی نداشته باشد.
  • هر یک از طرح و رنگ های تشک بسته به نوع مدل باید در تمام سایز ها یکسان باشد و هیچ فرق و تغییری در آن به جز موارد تولید سفارشی نباشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

انواع تشک رویال اصل

امروزه به دلیل ازدیاد برندهای تشک انتخاب برند اصلی و با کیفیت دغدغه ی بسیاری از افراد است. تشک رویال که از برندهای معتبر در بازار ایران است در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود. انواع پرطرفدار تشک رویال شامل تشک طبی و تشک فنری، تشک طبی فنری، تشک سوپر طبی رویال می باشد که در مدل های یک طبقه، دو طبقه و دو طرفه تولید می شوند؛ که در زیر به اختصار به معرفی آن ها می پردازیم.

  1. تشک فنری رویال : یکی از ساده ترین مدل های تشک در بازار، تشک فنری رویال است که به دلیل قیمت پایین طرفداران زیادی دارد. برای افزایش نرمی این تشک ها از فنر استفاده می شود. تشک فنری در دو نوع فریم و بدون فریم وجود دارند و برای افراد با وزن پایین ۶۰ کیلوگرم قابل استفاده هستند. حالت ارتجاعی این تشک ها زیاد است و برای افراد حساس به ارتجاع گزینه ی مناسبی نیستند.

تشک فنری در دو مدل فنری متصل و فنری منفصل وجود دارد .

  • فنری متصل : نام دیگر این فنر میراکویل یا مارپیچ است. در این مدل تشک اساس ساخت بر میزان فنرهاست که هر چه تعداد فنرها زیاد باشد تشک سخت تر است و فنرها در کل تشک به هم وصل هستند. از مزایای این تشک، حمایت کامل از قسمت کمر، وزن سبک است و معایب آن ها می توان به کم بودن ضخامت و به مرور زمان گود شدن قسمت کمر اشاره کرد.
  • فنری منفصل: از مزایای این مدل شامل: حمایت بیشتر از قسمت کمر، جدا بودن فنرها و عدم پیوستگی آن ها، کیفیت بالا به دلیل استفاده از ۵ هزار فنر در آن، عمر مفید تشک کمتر از ده سال و کنترل اختلاف وزن می باشد؛ و معایب آن وزن زیاد آن و احتمال حساسیت به مواد داخل تشک می باشد.
  1. تشک های طبی رویال : در ساخت تشک های طبی از فنر استفاده نشده و جنس آن‌ها از فوم، اسفنج و یا یونولیت است که در انواع خاص و وزن های مشخص تولید شده است. این نوع تشک سفت است و عمر آن کوتاه است و باعث بجا ماندن قوس کمر بر روی تشک می شود. با توجه به اصل بودن مواد بکار رفته در ساخت این تشک ها، قیمت بالاتری دارند. برای بالا بردن کیفیت این نوع تشک ها از مموری های فوم دار استفاده می شود.
  2. تشک طبی و فنری رویال :  یکی از بارزترین مزایای این تشک، حمایت کامل از ستون فقرات است‌. از ویژگی های این تشک می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • تعادل در میزان سفتی و نرمی این تشک ها باعث کاهش آسیب های کمر درد و ستون فقرات کرده است.
  • به کار بردن مموری فوم در تشک باعث حمایت حداکثری از ستون فقرات، برطرف نمودن تکان های ناشی از حرکت افراد بر روی تشک های دو نفره رویال و کسب آرامش بیشتر می باشد.
  • دقت کردن به نوع فنرها بسیار ضروری است و باید از جنس آلیاژ آلومینیوم و آهن باشد که علاوه بر افزایش عمر تشک، عدم تغییر شکل تشک می باشد.
  • استفاده از جنس های اصل رویال می تواند از خطرات جبران ناپذیر در آینده پیشگیری کرد. جنس تشک های اصل از پلی استر فشرده است که با این ویژگی ها می توان به راحتی از تشک های تقلبی تشخیص داد.
  • داشتن گارانتی تعمیر و تعویض علاوه بر برتری این تشک نسبت به سایر محصولات مشابه، راهکاری مناسب جهت تشخیص اصلی بودن کالا است.

۴. تشک سوپر طبی رویال : به طور کلی این نوع از محصولات مرغوب و با دوام رویال، در انواع مدل ها و اندازه های مختلف و متنوع و با بهره مندی از به روزترین فناوری های دنیا طراحی و به بازار عرضه می شوند.معمولا اسکلت و بدنه تشک های سوپر طبی از فنرهای متصل به هم و بافته شده ساخته شده است که استحکام و مقاومت زیاد از مزیت های بارز و منحصر به فرد آن می باشد.

[/vc_column_text][vc_separator][vc_column_text]

بارز ترین نشانه تشک رویال اصل چیست؟

یکی از مهمترین نشانه های تشخیص تشک رویال اصل پارچه آن هست که کلمه رویال و لوگوی تشک رویال اصل درون نقش پارچه وجود دارد بنابراین لوگوی تشک رویال در دوخت و بافت تشک آمیخته می‌باشد.

لذا از آنجا که تولیدکنندگان خانگی و کارگاهی امکان تولید پارچه را ندارند این وجه تمایز مارا در خرید تشک رویال اصل تا حد زیادی کمک خواهد کرد.

 [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”6252″][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”6250″][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تفاوت تشک رویال اصل و تقلبی

با توجه به اینکه تشک رویال اصل فقط در نمایندگی عرضه می شود پس خرید از دلالان می توان یقین بر تقلبی بودن تشک باشد. بر روی بدنه تشک رویال هولوگرام محصول و آرم رویال نصب شده است همچنین با ارسال کد اختصاصی کالا به سامانه پیامکی می توانید از اصل بودن کالا مطمئن شوید. تشک تقلبی رویال با اسم های دیگر عرضه می شود. از دیگر مشخصه های تشک رویال چاپ طرح و رنگ و لوگوی رویال بر روی کاور تشک، طرح مخصوص پارچه ی تشک، مدل پارچه حوله ای، بارکد درج شده در کارت ضمانت نامه، کارت تعویض بی قید و شرط می باشد.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row gap=”35″][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_message message_box_color=”pink” icon_fontawesome=”fa fa-check” css=”.vc_custom_1566045163923{background-color: #dd3333 !important;}”]لیست قیمت تشک رویال[/vc_message][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_message message_box_color=”juicy_pink” icon_fontawesome=”fa fa-check” css=”.vc_custom_1566045175130{background-color: #dd3333 !important;}”]

خرید تشک رویال

[/vc_message][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row gap=”35″][vc_column][vc_column_text]https://www.royal-mattress.com/index.php[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.