فروش تشک به هتل‌ و سازمان‌ها

فروش تشک به سازمان‌ها و هتل‌ها با قابلیت شرکت در مناقصات

اصولاً مسافرانی که ‌هتل‌ها را به عنوان اقامتگاه موقت خود در طول سفر انتخاب می‌کنند، انتظار داشته تا خدمات قابل قبول و مطلوبی را دریافت نمایند. همچنین هر ارگان و سازمانی که به دنبال تشک‌های مطلوب هستند، بهتر است تشک‌هایی انتخاب کنند که علاوه بر کیفیت بالا، گارانتی معتبری داشته باشند. اگر یک اتاق امکانات رفاهی کامل داشته باشد، میزان رضایت مسافر از خدمات هتل هم افزایش می‌یابد. این موضوع نیز سبب افزایش درآمد مدیر هتل خواهد شد. پس با خرید تشک با کیفیت و مطلوب به دنبال افزایش درآمد هتل‌ها، در این بخش قصد داریم شرایط فروش تشک به سازمان‌ها و هتل‌ها را با قابلیت شرکت در مناقصات توضیح دهیم.

تشک خوشخواب اصلی

ویژیگی های فروش تشک به سازمان ها و هتل ها

برای فروش تشک به سازمان‌ها و هتل‌ها از سوی نمایندگی فروشان یک سری استراتژی‌هایی در نظر گرفته شده است که این استراتژی‌ها می‌توانند به نفع خریدار باشد. در ادامه مطلب به شرح آنها می‌پردازیم.

ارائه محصولات با کیفیت

در درجه اول برای اینکه بتوان فروش بالایی را در این زمینه از آن خود کرد، باید محصولات با کیفیتی را ارائه داد. مواد اولیه برتر نظیر استفاده از فوم‌ها با دانسیته بالا و مقاوم، بهره‌گیری از پارچه‌های ضد آب و ضد لک و انتخاب فنرهای با دوام و مقاوم را می‌توان از برتری آنها دانست. همچنین طراحی ارگونومیک، ویژگی‌های بهداشتی و دوام و ماندگاری حرف اول را در تشک‌های مخصوص سازمان و هتل‌ها می‌زنند.

قیمت گذاری رقابتی

قیمت‌های مناسبی برای خرید عمده پیشنهاد می‌شود. به گونه ای که به اعتقاد بسیاری از خریداران قیمت آنها به قیمت کارخانه است. محاسبه دقیق هزینه‌های تولید، بررسی قیمت‌های رقبا و تخفیف‌های حجمی همگی در نمایندگی کالای خواب فروشان برای عرضه بهترین تشک‌ها به چشم می‌خورند. در واقع تعیین قیمت بر اساس ارزش ادراک توسط مشتری در نظر گرفته شده است.تخفیف‌های ویژه‌ای برای هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در نظر گرفته می‌شود.

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش کلیدی در موفقیت فروش تشک به سازمان‌ها و هتل‌ها از این نمایندگی به شمار می‌آید. گارانتی جامع و به خصوص خدمات تعویض و تعمیر و بازرسی‌های دوره‌ای از ویژگی مهم نمایندگی کالای خواب فروشان به حساب می‌آیند. ارائه گارانتی طولانی مدت مثلاً ۵ تا ۱۰ سال می‌تواند از مهم‌ترین ویژگی آن باشد. همچنین تعویض سریع تشک‌های معیوب و ارائه خدمات تعمیر در محل برای مشکلات جزئی بهترین مزیت خرید تشک از این نمایندگی برای سازمان‌ها و هتل‌ها است.

داشتن شناسه معتبر کالای خواب

تمام محصولات کالای خواب نمایندگی فروشان به خصوص تشک‌های مخصوص سازمان‌ها و هتل‌ها دارای شناسه اختصاصی مخصوص بوده و هنگام فروش فاکتور رسمی به همراه شناسه یکتا ارائه می‌شود. از همه مهمتر آن که ارسال تمام محصولات و به خصوص تشک‌ها به هتل‌ها و سازمان‌ها به صورت رایگان بوده و می‌توان آنها را به صورت رایگان مقصد اصلی رساند.

تشک با شناسه کالا

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.