آشنایی با مموری و اینکه تشکهای با این فنآوری چگونه میباشند؟

معرفی تشک مموری فوم:

مموری فوم یك فوم VISCO-ELASTIC (کشسان و چسبناک) می‌باشد که بطوری خاص مهندسی شده‌است. و شامل هزاران سلول کروی شکل توو خالی می‌باشد.
مموری فوم ها را طوری طراحی میکنند که با دمای بدن و فشار وارده از طرف وزن افراد، سازگاری مناسی را داشته باشند.
این تشک‌ها توانایی آن را دارند که به شکل بدن فرد را به خود بگیرند. و سپس حداکثر پشتیبانی را از هر کجای بدن که لازم است، ارائه دهند. و این بدان معناست که اگر شما به پشت خود بخوابید خیلی سریع تشک گودی کمر و فضاهای خالی بوجود آمده زیر پاها را پر کرده و از بدن شما حمایت میکند.
باید دقت داشته باشید که فرقی نمیکند شما به کدام سمت بخوابید بطوری که هر بار بعد از تغییر وضیعت بدن پس از چند ثانیه مموری فوم شکل بدن شما را گرفته و مجددا فضاهای خالی را پر می‌کند.

مموری فوم

طراحی سلول های کروی شکل توو خالی موجب انتقال آزاد هوا می شود. این کمک می کند تا فرد و تشکهمیشه خنک بمانند.. بنابراین مانع از عرق کردن بیش از حد افراد می‌شود.
همچنین تشک های مموری فوم در بیمارستان ها و موسسات بهداشتی در سراسر جهان مشاهده می شود زیرا آنها قادر به حمایت از بدن بیمار هستند. آنها میتوانند از وارد شدن فشارهای نقط‌های روی بدن بیمار در زمان طولانی جلوگیری کنند.

حال ممکن است سوالی به ذهن شما برسد که آیا این فناوری تنها در یک نو از تشک ها بکار می‌رود؟ که باید عرض شود که خیر این مدل از فوم ها می‌توانند در تشک‌های بدون فنر و با فنر استفاده شوند. بنابراین هر تشک با هر نوعی که در بازار موجود هست میتواند از تکنولوژی مموری فوم نیز بهره ببرد.


تیم تحقیقاتی فروشان تلاش نموده تا با بکارگیری علم و تجربه بهترین تشک های مموری فوم موجود در بازار ایران را به مشتریان خود ارائه دهد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.